8 Mayıs 2010 Cumartesi

There is no boring life... only less chocolate

Butterfly. Çikolatacı olarak nitelendirebiliriz bu butik mağazayı. Daha öncelerde İstinye Park'da şubesi olduğunu bildiğim pastanemsi kuruluşun yeni şubesiyle bugün Akmerkez'de karşılaştım. İlk defa dikkatimi çekti. Bu kadar çikolata dolu bir yer görmemiştim. Ve o kadar güzel görünümlü ürünler vardı ki saldırmamak için kendimi zor tuttum. Çikolata kaplı kuru meyveler, aromalı lokumlar, karamelli çilekli top çikolatalar, hediyelik 3 boyutlu çikolatalar ve daha neler neler. Benim en çok dikkatimi çekenlerden birisi kare yassı bir kutuya tabak şeklinde çikolatanın üstünde 3 boyutlu kalp ve yanında çikolata kalpli çilekler bulunan hediyelik üründü.
Resimdeki gibi yani. Bunun dışında çikolatadan yapılmış Paskalya tavşanı, ördek, kedicik vs. de gözüme çarptı. Ve söylemeden geçemeyeceğim: çıtırımsı duran ¨badem rocher¨ dedikleri şey çok lezzetli görünüyordu. Yani bayanlar çikolata krizinizi yaşamanız gereken cenneti buldum. Buna artık iyi eğlenceler denir herhalde=)

Bu arada ben kendim bakıcam diyorsanız sitesi şu: http://www.butterfly.com.tr/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder