12 Mayıs 2010 Çarşamba

Tatlı Rüyalar!

Geçenlerde kulağıma geldi. iPhone, iPod Touch vesaire için yeni bir uygulama çıkmış. Sleep Cycle Alarm Clock isimli. Vaad ettikleri şey gerçekten çığır açıcı. Nasıl kullanılıyor bu? Nedir? Önce yatmadan önce uyanmak istediğiniz saati kuruyorsunuz programı açıp. Sonra iPhonu'nuzu şarja takıp çarşafın altına yerleştiriyorsunuz. Bu program iPhone'un ekstra hassas denge terazisi sayesinde sizin yataktaki hareketlerinizi ölçüyor. Sismograf misali. Hareketliliğinize göre derin veya hafif uykuda olduğunuzu anlıyor. Alarmı kurduğunuz saate yaklaşırken derin uykudan çıkıp hafif uykuya geçtiğinizde ve iyice hareketlendiğinizde uykunuzu almış olduğunuzu anlayıp sizi uyandırıyor. Ve bunun yanısıra sabah size geceki hareketlerinizin bir grafiğini veriyor. Bunu yazmadan önce tabiki de denedim bu uygulamayı. Gece 1:30'da yatarken 9:30'a alarm kurdum. Şimdi o saatte haraketlenmezsem ne olacak diyor insan. Belki de psikolojik ama ben hafif uyanır gibi olmuştum ki saat 9:19'da o tatlı müziğiyle beni uyandırdı program. Telefona baktığımda karşıma çıkan ¨Good Morning¨ yazısı ve gün doğumu resmi de ayrı bir huzur verdi nedense. Dinlenmiş hissediyor muydum peki? Bu kadar uyuduktan sonra elbette dinlenmiş hissediyordum ama söylediklerine göre derin uykudan ani uyandığınızda hala yorgun hissedermişsiniz. Şimdi bu psikolojik mi değil mi bilmiyorum ama ilk denememde bana işe yarıyor gibi göründü. Sadece 0.99$'a sahip olabilirsiniz bu uygulamaya. Şimdiden tatlı rüyalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder