20 Mayıs 2010 Perşembe

Anatolian Wines


Son zamanlarda dikkatimi yeni bir şarap markası çekiyor, Egeos. Şans eseri bir kaç kez içme fırsatım oldu ve tadı gerçekten etkileyiciydi. Egeos'ta neymiş ya yabancı şarap mı acaba diye düşünürken bu güzel şarapları Kavaklıdere'nin ürettiğini öğrendim. Kavaklıdere, Fransız kökenli üzümleri Anadolu'daki bağlarda yetiştiriyor ve bunları Egeos adı altında bizlere sunuyor. Şu anda Cabernet Sauvignon, Sauvignon Blanc, Cabernet Sauvignon&Merlot ve Shyrah olarak 4 çeşit halinde üretim yapıyorlar. Ben özellikle Shyrah(shiraz) ve Cabernet Sauvignon üzümlerinden üretilen şarapları çok beğendim ve ayrıca bu kalitede şarapların kendi ülkemde üretiliyor olmasından da ayrıca gururlandım. Fiyatları normal Türk şaraplarına göre biraz daha pahalı olsa da kesinlikle fiyatının hakkını verecek kalitede şaraplar diyebilirim. Eğer sizde şarap içmeyi seviyorsanız bu şarapları mutlaka denemelisiniz. ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder